طرح آبرسانی بن به بروجن تعطیل بردار نیست

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار رفع مشکل آبگیر و سنگ اندازی‌های شکل گرفته در اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت توانیر شهرکرد با بیان اینکه طرح مهم آبرسانی بن به بروجن تعطیل بردار نیست از معاون وزیر نیرو خواستار رفع مشکل آبگیر و سنگ اندازی‌های شکل گرفته در اجرای این طرح شد.

او افزود: عده‌ای از سر نادانی بر سر اجرای این طرح سنگ اندازی کردند و در حالی که می‌شد با ۲۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته این طرح را تکمیل کرد، ولی امروز باید ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن اختصاص داد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: در اهمیت طرح انتقال آب بن به بروجن باید گفت که این طرح مصوبه دو دولت را دارد و وزارت نیرو برای آن ردیف و اعتبار ملی قرار داده است و جزو ۳۱ طرح مهم کشور است که باید تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

او ادامه داد: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از همین رو به هیچ عنوان تعطیل بردار نیست و اگر چه ممکن است عده‌ای مخل اجرای این طرح شوند، اما نباید این اجازه را به آن‌ها داد.

عباسی با بیان اینکه مشکل اصلی اجرای این طرح در محل آبگیر است گفت: از وزارت نیرو تقاضا می‌شود تا کمک کند، دستگاه‌ها و ماشین آلات در محل اجرای این طرح مستقر شده و ادامه طرح از سر گرفته شود.

او افزود: طرح آب بن به بروجن آب شرب نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری را تأمین می‌کند از همین رو به واسطه اهمیت این موضوع می‌طلبد در اجرای طرح تسریع شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار