کمک‌های پزشکی ایران تحویل مقامات افغانستان شد

محموله کمک‌های پزشکی جمهوری اسلامی ایران با ارزش ۷۵ هزار یورو پس از تخلیه در فرودگاه کابل، به معاون وزارت بهداشت افغانستان تحویل داده شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محموله کمک‌های پزشکی جمهوری اسلامی ایران با ارزش ۷۵ هزار یورو پس از تخلیه در فرودگاه کابل، به معاون وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان تحویل داده شد.

این محموله توسط «بهادر امینیان»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل به دکتر زمری از مقامات وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان تحویل داده شد و وی در این مراسم از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

این محموله شامل چهار نوع کیت‌های تشخیصی، دستگاه ونتیلاتور، ترمومتر، پالس اکسیمتر، ماسک نوع «ان ۹۵» و ماده ضد عفونی با وزن یک هزار و یکصد کیلوگرم می باشد.

در ششم جوزا/ خرداد نیز یک محموله کمک‌های ایران شامل ماسک، موادضدعفونی کننده، دستکش و مواد بیمارستانی که از طرف مردم و بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان اهداء شده بود، به کابل رسید و به وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان تحویل داده شد.

جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز دو هزار کیت تشخیص ویروس کرونا را به دولت افغانستان اهدا کرده بود که در ولایت غربی هرات مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار