بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۸۱)؛

از دانلود نرم افزار مترجم گوگل تا دانلود برنامه مدیریت هوشمندانه ایمیل

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۸۱)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود Wikipedia 2.7.50327 – اپلیکیشن رسمی ویکی‌پدیا

با گسترش اینترنت و هجوم کاربران به فضای مجازی، اکثر افراد برای مطلع شدن از یک مثله و یا دسترسی به توضیحات چیزهای مختلف به اینترنت روی می‌آورند و سعی می‌کنند اطلاعات خود را از این طریق افزایش دهند.

یکی از سایت‌هایی که همیشه پاسخ سؤالات کاربران را به زبان‌های مختلف در خود جای می‌دهد ویکی‌پدیا است. این سایت که از سال ۲۰۰۱ فعالیت دارد، منبعی اینترنتی به حساب می‌آید که توضیح هر چه کاربران نیاز دارند در آن وجود دارد. تعداد مقاله‌های این سایت به بیش از ۴۰ میلیون می‌رسد.

 
دانلود Wikipedia
 

دانلود Google Play services 21.2.12 – نرم افزار گوگل پلی سرویس
نرم افزار Google Play services به عنوان مکملی برای اکثر ابزار‌ها و برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل طراحی و به بازار عرضه شده است.
 
نرم افزار‌هایی مانند Hangouts که ابزاری برای چت صوتی و تصویری می‌باشد برای اجرا شدن به این برنامه مکمل نیاز دارد چرا که بدون وجود آن نمی‌توانید از این برنامه پرطرفدار استفاده کنید.
 
با دانلود این ابزار کارآمد از این پس امکان استفاده تمام برنامه‌های گوگل بدون هیچ مشکلی برای شما به وجود خواهد آمد.
 
دانلود Google Play services
 

دانلود Moviebase v2.4.5 - نرم افزار اطلاعات فیلم
یکی از برترین و مجهزترین نرم‌ افزارهایی است که تا به حال برای علاقمندان سینما در دسترس قرار گرفته؛ این نرم افزار اطلاعات مختلف در زمینه فیلم و سریال را در اختیار افراد می‌گذارد.

این برنامه از پایه اطلاعات شبکه‌های بزرگی مانند IMDB و نتفلیکس استفاده می‌کند تا تمام جزئیات مورد نیاز برای شناخت بازیگران، فیلم و سریال‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران می‌توانند از طریق این برنامه به تریلرهای جدید، نقدها و نظرات دیگر کاربران دسترسی پیدا کنند و همچنین خود در این نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

گفتنی است؛ افراد می‌توانند در این برنامه لیست مدنظر از فیلم‌هایی که می‌خواهند در آینده تماشا کنند را تشکیل دهند و برنامه از طریق این لیست، فیلم‌ها و برنامه‌های مشابهی را به کاربران خود پیشنهاد می‌کند.

دانلود Moviebase

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Maps 10.47.1 - برنامه مشاهده نقشه‌های گوگل

این مسئله که نرم‌افزار Google Maps بهترین برنامه نقشه برای گوشی است از کسی پوشیده نیست. این نرم‌افزار شرکت گوگل، یک مکان‌یاب با امکانات بی‌نظیر است که می‌تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار دهد.

این نرم‌افزار در گوگل پلی بیش از ۵ میلیارد بار دانلود شده است و تقریبا تمامی کاربران در دنیا از این برنامه برای مسیریابی‌های خود استفاده می‌کنند. می‌توان گفت برنامه Google Maps محبوب‌ترین مسیریاب دنیا به حساب می‌آید.

برنامه مشاهده نقشه‌های گوگل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود FairEmail 1.1275 – برنامه مدیریت هوشمندانه ایمیل

اکنون مدت زمان زیادی است که نامه‌ها جای خود را به پست‌ الکترونیکی داده‌اند و افراد بسیار زیادی به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند. البته بعضی از کاربران دنیای فناوری یک مشکل بزرگ در این زمینه دارند که آن هم بررسی همزمان چند ایمیل است. امروز یک برنامه به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند این مشکل را برای شما رفع کند.

برنامه FairEmail عنوان یکی از برترین برنامه‌های ساخته شده در بخش مدیریت ایمیل است و شما با داشتن این برنامه می‌توانید به راحتی چند ایمیل را مدیریت کنید. این نرم‌افزار نه تنها امکان مدیریت چند حساب را به کاربران می‌دهد بلکه آن‌ها را از حملات سایبری و هرزنامه‌ها در امان نگه می‌دارد.

برنامه مدیریت هوشمندانه ایمیل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Translate 6.10.0.05 - برنامه مترجم گوگل

مترجم گوگل در هر بروزرسانی از قابلیت‌های متنوع و جدیدی رونمایی می‌کند. به وسیله مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت) به راحتی با گرفتن عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز  با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته‌های مختلف اطرافتان، مانند تابلو‌ها را به صورت ترجمه شده ببینید.

برنامه Google Translate در جدیدترین ویژگی تحولی بزرگ را با عنوان  شبکه عصبی هوشمند معرفی کرده است که به جای ترجمه کلمه به کلمه متون را به صورت جمله  یک‌جا ترجمه می‌کند، در نتیجه ترجمه‌ای دقیق‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت ارائه خواهد داد.

دانلود گوگل ترنسلیت

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Enpass Password Manager Pro 6.5.0.380 – مدیریت حرفه‌ای رمز عبور اندروید

برنامه Enpass Password Manager نرم‌افزاری کاربردی برای حفظ امنیت سیستم عامل اندروید است. شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار از رمز‌های عبور خود در محیطی امن محافظت کنید تا دیگر کسی نتواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد.
 
شما می‌توانید به جای حفظ کردن رمز‌های خود، همه آن‌ها را در یک محیط امن کنار هم نگه دارید تا به راحتی بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با نصب کردن این برنامه دیگر نگران فراموشی اطلاعات لازم برای ورود به حساب کاربری خود نباشید. 
 
دانلود Microsoft Edge Preview 45.01.24 - مرورگر مایکروسافت اج
 
دانلود Polarr Photo Editor Pro 6.0.12 – ویرایشگر حرفه‌ای تصویر
نرم افزار Polarr Photo Editor با در اختیار داشتن ابزاری پیشرفته و مفید به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن تصاویر خود را ویرایش کنید.

با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید افکت‌های مختلفی را در تصاویر خود ایجاد و آن‌ها را به شکل مورد نظر خود اصلاح کنید. از امکانات اصلی این نرم افزار می‌توان به اشتراک گذاری سریع تصاویر، رابط کاربری ساده و مفید و ابزار مختلف اصلاح تصاویر اشاره کرد.

 ویرایشگر حرفه‌ای تصویر
 

دانلود LED Blinker Notifications Pro 8.1.0-Build-456 – اپلیکیشن اطلاع رسانی
گوشی‌های هوشمند برای اطلاع رسانی به شما از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. زنگ، ویبره  و نور چشمک‌زن از معروف‌ترین آن‌ها است. برنامه‌ای که امروز برای شما آورده‌ایم کمک بسیاری به چراغ ال‌ای‌دی دستگاه برای اطلاع رسانی می‌کند.
 
نرم افزار LED Blinker Notifications Pro که یکی از معروف‌ترین برنامه‌ها در این زمینه است شما را با داشتن امکانات خوب شگفت زده می‌کند. حتی اگر دستگاه شما دارای ال‌ای‌دی نیست، برای چشمک زدن از صفحه نمایش شما بهره می‌برد. به این شکل دیگر نیازی به داشتن چراغ ال‌ای‌دی نیست.

دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 - نرم افزار نقاشی
 
دانلود Gallery Go by Google Photos 1.1.10 – گالری عکس پیشرفته گوگل
برنامه Gallery Go by Google Photos یک گالری کامل و پیشرفته است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار را شرگت بزرگ Google LLC توسعه داده و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر کرده است.

شما به عنوان کاربر می‌توانید با استفاده از این برنامه روی تمامی فایل‌های تصویری موجود در حافظه گوشی مدیریت کامل داشته باشید. این برنامه به شما کمک می‌کند که در کمترین زمان ممکن به فایل‌های دلخواه دسترسی داشته باشید. گوگل در ساخت این نرم افزار از پیشرفته‌ترین الگوریتم‌ها برای دسته بندی فایل‌ها بهره برده است.

گالری عکس پیشرفته گوگل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نصرت دادخدازاده خبیصی
۱۳:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
عالیه ممنون
آخرین اخبار