حلقه‌های مفقوده در حوزه فرهنگی و اجتماعی داریم

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی افزود: ما حلقه‌های مفقودی در حوزه فرهنگی و اجتماعی داریم که اگر بتوانیم این حلقه‌ها را پیدا کنیم، می‌توانیم کمبود‌ها را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد محمدپور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی  در این جلسه اظهار کرد: با توجه به توضیحات ارائه شده در خصوص این طرح، می‌توان گفت که این طرح نگاهی کامل و جامع به موضوعات فرهنگی دارد.

او  اضافه کرد: متاسفانه شهر تبریز به سمتی می‌رود که با عقاید و هویت اصلی آن فاصله بسیاری دارد در حالی که تیریز جایگاه نخست در بلندمرتبه سازی را داراست که در این راستا به میثاق مشترکی لازم داریم تا در ادوار مختلف از تعرضات مختلف جلوگیری کند.

او  ادامه داد: در اجرای برخی پروژها، استاندارد‌ها رعایت نمی‌شود، به طوری که امروز روگذر‌ها و زیرگذر‌ها استاندارد نیستند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که اصالت فرهنگی در عناصر تشکیل دهنده پروژه‌های شهری دیدنی شود، گفت: متاسفانه به دلیل عدم وجود پیوست‌های فرهنگی، برخورد‌ها سلیقه‌ای است.

محمدپور  با بیان این‌که ما به سند راهبردی توسعه فرهنگی احتیاج داریم، افزود: این سند یک سند تحمیلی نیست بلکه عاملی برای غبار روبی از فرهنگ شهر است.

او  تصریح کرد: ما یک نگاه تحول گرایانه مبتنی بر عناصر تاریخی و فرهنگی و همه اکناف علمی و فرهنگی برای بهبود شرایط فعلی نیازمندیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.