دور دوم انتخابات مجلس آخر شهریورماه برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اعلام کرد: تاکنون برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ شهریور ماه قطعی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت:در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶ نفر از نمایندگان استان در بهارستان مشخص شدند، اما برای مشخص شدن ۲ نماینده دیگر (حوزه‌های کرمانشاه و اسلام آبادغرب) باید دور دوم نیز برگزار شود.

او افزود: براساس تصمیم وزارت کشور تاکنون برگزاری این دوره از انتخابات در ۲۱ شهریور ماه قطعی محسوب می‌شود و تصمیمی برای به تعویق انداختن آن به دلیل بیماری کرونا گرفته نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه توضیح داد: با توجه به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس حوزه‌های انتخابیه محدود است و شور و نشاط کمتری نسبت به دور نخست دارد به نظر می‌رسد برگزاری آن از نظر شیوع بیماری کرونا چندان مشکل ساز نباشد.

الهی تبار با بیان اینکه بیماری کرونا کماکان با ما خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه احتمال دارد بیماری کرونا خرداد ماه ۱۴۰۰ نیز همچنان در جامعه شیوع داشته باشد، برگزاری دور دوم انتخاب مجلس می‌توان تمرین خوبی برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری باشد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد: در دور نخست انتخابات ۲۴ فرآیند از ۲۶ فرآیند آن به صورت الکترونیکی به شکل مطلوبی برگزار شد؛ ما در این دوره کمترین تخلف را داشتیم و حتی یک رای تکراری نیز به صندوق ریخته نشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام فرآیند‌های انتخابات به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

الهی تبار با بیان اینکه نمایندگان ظرفیت بزرگی برای پیشرفت استان هستند، اظهارداشت: ضمن حفظ استقلال قوا با هم افزایی مجلس و مدیران اجرایی می‌توانیم شاهد توسعه کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.