وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

ثبت‌ نام ۲.۲ میلیون مستأجر برای دریافت وام مرابحه

وزارت راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار نفر برای دریافت وام مرابحه مستأجران (ودیعه) خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در ۶ روز (از شنبه ۴ مرداد تا پنجشنبه ۹ مرداد) بالغ بر ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار مستأجر برای دریافت وام مرابحه کالا و خدمات ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئولان وزارت راه اعلام کرده‌اند که به حدود یک میلیون نفر وام مرابحه کالا و خدمات پرداخت خواهد شد و حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای حمایت از مستأجران در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


قرار است در تهران ۵۰ میلیون تومان، در کلان شهر‌ها ۳۰ میلیون تومان و در شهر‌های کوچک ۱۵ میلیون تومان به مستأجران واجد شرایط دارای قرارداد معتبر پرداخت شود. سود این وام ۱۳ درصد است و دریافت کنندگان این وام در تهران ماهانه ۵۴۰ هزار تومان، در کلانشهر‌ها ۳۲۰ هزار تومان و در سایر شهر‌ها ۱۶۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
من در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده ام آیا با ثبت نام در تسهیلات ودیعه مسکن فرم جیم ام برای مسکن ملی قرمز میشود راهنمایی کنید که برای دریافت وام ودیعه مسکن ادامه مراحل را انجام بدم یا نه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
تازه با اون همه جاروجنجال اگه همه چی اوکی باشه یعنی مدارک مستاجرها ضامن جواب استعلام و... دیگه فقط نصف ثبت نام کننده ها وام می گیرند بجای بدهکار کردن مردم نرخ اجاره خونه ها رو پایین بیاریدمثلا مسکنو از کالای سرمایه ای تبدیلش کنید به یک کالای مصرفی.ویا استعلام از ثبت کنید هر کس بیشتر از یک خانه داشت چنان مالیاتی بر اون وضع کنبد که مجبور بشه خودش دنبال مستاجر بگرده.
آخرین اخبار