امضا سه تفاهم نامه بین نوبخت و مسئولان فارس

رییس سازمان برنامه و بودجه در شیراز سه تفاهم نامه همکاری با صدا و سیما، استانداری و بنیاد مسکن امضا کرد.

امضا سه تفاهم نامه بین نوبخت و مسئولان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، سه تفاهم نامه همکاری با صدا و سیما، استانداری و بنیاد مسکن امضا کرد.

تفاهم نامه اول با صدا و سیمای مرکز فارس بود که براساس این تفاهم نامه‌ها ۸۸۵ میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌ها و بهبود شبکه‌های صدا و سیمای مرکز فارس اختصاص یافت.

علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با بیان اینکه مفاد این تفاهم نامه در مدت سه سال اجرا می‌شود، گفت: این تفاهم نامه برای توسعه زیر ساخت‌های صدا و سیمای مرکز فارس است که با اجرای آن پوشش دهی سیگنال رسانی در فارس از ۹۶ درصد به ۹۹ درصد می‌رسد.

او افزود: با انعقاد این تفاهم نامه زیر ساخت‌های صدا و سیمای مرکز فارس وضعیت مطلوب تری خواهد داشت و این امکان را فراهم می‌کند که دریافت رادیو fm، رادیو موج متوسط تقویت شود.

تفاهم نامه دوم با استاندار فارس بسته شد که براساس آن در سال جهش تولید، ۳۸ طرح تولیدی در زمینه گردشگری، خدمات، صنعت و کشاورزی شناسایی که با اعتبار هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان که توسط بخش خصوصی، بخش تعاونی و دولت تامین می‌شود، ۵ هزار و ۳۵ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

سومین تفاهم نامه با بنیاد مسکن امضا شد که در آن سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای روستائیان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مدت یک سال ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.