دانشگاه آزاد اسلامی فارس و پارک علم و فناوری استان با انعقاد تفاهم نامه‌ای بر توسعه همکاری‌های علمی و کارآفرینی، حمایت پارک علم و فناوری فارس از واحدها و شرکتهای مستقر در مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس پارک علم و فناوری فارس در نشست مشترکی که با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، با اشاره به برنامه پارک علم و فناوری فارس در تعامل با سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری در استان، گفت: پارک فارس آماده راه‌اندازی پردیس در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان است.

امین رضا ذوالقدر ابراز امیدواری کرد: این تفاهم نامه موجب گسترش سطح همکاری و همچنین راه‌اندازی سرای نوآوری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز شود.

محمدکاظم کاوه‌ پیشقدم، دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس شیراز نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی دانشگاه جهت افزایش همکاری‌های علمی و کارآفرینی با پارک و بازدید اساتید حوزه کارآفرینی از پارک به منظور انتقال تجربیات شرکت‌های موفق به واحدهای فناور دانشگاه، گفت: با حمایت از فارغ التحصیلان و پژوهشگران در قالب شرکت‌های نوپا، باید گام عملی در توسعه کارآفرینی برداشت.

محمد مهدی جباری، معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز نیز با ارائه گزارشی از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای راه‌اندازی سراهای نوآوری تخصصی، ابراز امیدواری کرد تا با حمایت پارک علم و فناوری فارس و حمایت صنایع مرتبط از جمله شرکت صنایع الکترونیک شیراز، سرای نوآوری با محوریت تخصصی صنعت الکترونیک و مخابرات، راه‌اندازی شود.

در این نشست که دیگر مسئولان دانشگاه شیراز از جمله رئیس مرکز رشد واحدهای فناور و مدیر ارتباط با صنعت و جامعه واحد شیراز حضور داشتند، از روند فعالیت‌های برخی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری فارس بازید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار