مصیب مظفری از برگزاری آزمون دکترای تخصصی رشته‌های گروه علوم پزشکی ایلام خبر داد.

مصیب مظفری معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از برگزاری آزمون دکترای تخصصی رشته‌های گروه علوم پزشکی، با شرکت ۲۰۰ نفر در تاریخ‌های دهم و یازدهم مردادماه امسال در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

او  افزود: در این آزمون که با رعایت فاصله فیزیکی و کنترل و اعمال دقیق پروتکل‌های پیشگیرانه درحال انجام است، نمایندگانی از مرکز سنجش پزشکی و حراست وزارت بهداشت، حراست دانشگاه و معاونت آموزشی به طور دقیق بر امنیت و صحت برگزاری آزمون نظارت دارند.

مظفری  بیان کرد : همچنین معاونت آموزشی از همکاری تنگاتنگ مرکز فوریت‌های استان به خاطر در اختیار نهادن آمبولانس در طول برگزاری آزمون و نیز از معاونت بهداشتی استان و مرکز بهداشت شهرستان ایلام به خاطر همکاری صمیمانه در آماده سازی محل آزمون از نظر نکات بهداشتی و همچنین مسئول و پرسنل حراست دانشگاه تشکر و قدردانی می‌نماید.

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: این آزمون در محل سالن ۱۳۰ نفره آزمون الکترونیک معاونت آموزشی و توسط کارشناسان و نیرو‌های خدوم مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.