افتتاح دفاتر بسیج رسانه امیدیه در روز خبرنگار صورت می‌گیرد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان از افتتاح ۲ کانون بسیج رسانه در آبادان و باغملک راه اندازی و دفتر این سازمان در امیدیه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: ۲ کانون بسیج رسانه در آبادان و باغملک راه اندازی و دفتر این سازمان در امیدیه به مناسبت روز خبرنگار افتتاح می‌شود.

او بیان داشت: در زمینه گرامیداشت هفته خبرنگار، رسانه و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، این سازمان برنامه‌های ویژ‌ای با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

بهمنی افزود: از ۱۱ تا ۱۷ مرداد ماه بر اساس روزشمار اعلام شده که مطهر به نام شهدای رسانه است، به تبیین نقش رسانه و خبرنگاران در جامعه پرداخته می‌شود و تقدیر از خانواده شهدای رسانه و پیشکسوتان و ایثارگران رسانه و همچنین تجلیل از خبرنگاران جهادی و مطالبه‌گر به‌ویژه خبرنگارانی که در دوران مقابله با ویروس کرونا به تولید خبر و محتوا‌های آموزشی پرداختند، از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: اصحاب رسانه استان نیازمند توجه و حمایت جدی بوده و دستگاه‌های متولی باید در این زمینه تلاش کرده و تمام سعی خود را برای رفع مشکلات صنفی این قشر مهم و تاثیرگذار به کار گیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.