خاطره جالب برزو ارجمند از زیارت امام رضا (ع)

برزو ارجمند در یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی خود خاطره جالبی از زیارت حرم‌ امام رضا (ع) بازگو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امام رضا (ع)، هشتمین امام شیعیان هستند که حرم ایشان در مشهد قرار دارد. سالانه افراد بسیاری از سراسر ایران و جهان به این مکان آمده و حرم امام رضا را زیارت می‌کنند. گاهی در این زیارت‌ها اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که نمی‌توان برای آن‌ها دلیل منطقی ذکر کرد.

برزو ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون در یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی خود درباره یک اتفاق جالب در حرم امام رضا (ع) صحبت کرد. ارجمند در این برنامه یکی از خاطرات خود در زیارت حرم امام هشتم (ع) را بازگو می‌کند.

در ادامه ویدئو خاطره جالب بازگو شده از برزو ارجمند را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
امام رضا -ع- شما که مسلمانی هیچ بودایی بی دین هم ازشان درخواستی کند که صلاحش باشه بهش می دهند چون امام رضا رئوفند و کریمند و کریم انسان که هیچ حیوان هم نزدش برود دست خالی بر نمی گردد اما و اما آن دنیا عمل می خواهند و می گویند عملت کو عمل صالحت کو آیا دنبالرو امامت بودی شیعه بودی. اونجا اگه غیر از این بوده باشی و مثلا ارمنی و یهودی و بودایی دوستدار امام رضا-ع- باشی اما پیرو امام رضا نبوده باشی یعنی مطابق دستورات امام رضا در نماز و روزه و حجاب و سبک زندگی و...نبوده باشی آن دنیا گرفتاری.