واژگونی خودرو پراید یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: واژگونی خودرو سواری پراید در محور کمربندی احمدآباد صولت، یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در پی اعلام واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور کمربندی احمدآباد صولت تربت جام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله گشت تصادفات و نیرو‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و به داخل پل سقوط و واژگون شده که در این حادثه راننده و دو سرنشین وسیله نقلیه که اعضای یک خانواده بودند مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به اینکه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو که خانم ۴۹ ساله بوده پس از اعزام به بیمارستان با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد،ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس را در دست بررسی است.

قهستانی بیان کرد: بزرگترین حوادث رانندگی همیشه بر اثر کوچکترین بی احتیاطی اتفاق می‌افتد، رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت‌های بیماری جان خود و دیگران را به مخاطره نیندازند.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.