فراخوان وزارت صمت به سرمایه گذاران برای تولید لاستیک سنگین

وزارت صمت از سرمایه گذاران دعوت کرد تا در حوزه تولید لاستیک سنگین وارد عمل شوند و اعلام کرد که از محل منابع تسهیلات ریالی تبصره ۱۸ و منابع ارزی از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، جلسه قرارگاه جهش تولید عصر امروز با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی عضو ستاد برگزار شد که در آن، مقرر شد به منظور تنظیم بازار لاستیک و تامین نیاز بازار، گمرک جمهوری اسلامی ایران به فوریت نسبت به ترخیص موجودی لاستیک گمرکات اقدام کند.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا ارز مورد نیاز مواد اولیه تولید لاستیک تامین شده و در عین حال برنامه ریزی ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی به منظور تولید لاستیک سنگین صورت گیرد.

بر این اساس وزارت صمت با اعلام فراخوانی به تولیدکنندگان لاستیک سنگین در این جلسه، اعلام کرد که آن دسته از سرمایه گذارانی که متقاضی تولید لاستیک سنگین در کشور هستند، علاوه بر دریافت زمین رایگان در شهرک‌های صنعتی، از تسهیلات ریالی تبصره ۱۸ برخوردار شده و منابع ارزی مورد نیاز آن‌ها نیز تامین خواهد شد.

همچنین در قرارگاه جهش تولید مصوب شد تا تولیدکنندگان فعلی تایر سنگین با اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود، در اولویت حمایت‌های ریالی و ارزی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای قرار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار