اعتراض صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در سانفرانسیسکو

صهیونیست‌های خشمگین از عملکرد نتانیاهو در خصوص مبارزه با آثار منفی ویروس کرونا، علیه وی در سانفرانسیسکو تظاهراتی را برپا کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، در حالی که بنیامین نتانیاهو با اعتراضات سراسری صهیونیست‌ها در خصوص پرونده فساد مالی و همچنین سوءتدبیر او در مهار ویروس کرونا روبروست، صهیونیست‌های خشمگین از عمکرد نخست‌وزیرشان در سانفرانسیسکو تظاهراتی را  برپا کردند. 

تظاهرات علیه صهیونیست‌ها در سانفرانسیسکو در نزدیکی پل «گلدن گیت» این برگزار شد. در پی این اعتراضات، بقای بنیامین نتانیاهو در عنوان نخست‌وزیری مغایر دموکراسی در اراضی اشغالی خوانده شد.  

همزمان و طی روزهای اخیر تظاهرات گسترده‌ای علیه بنیامین نتانیاهو در اراضی اشغالی برگزار می‌شود. شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی موجب بیکاری شمار زیادی از صهیونیست‌ها شده و اوضاع اقتصادی را برای آن‌ها شدیدا وخیم کرده است. سوءمدیریت وی در مبارزه با ویروس کرونا و همچنین پرونده قطور فساد اقتصادی نتانیاهو، به اعتراضات اخیر دامن زده است.

معترضان که طی ده روز اخیر در برابر محل اقامت نتانیاهو تجمع کرده‌اند خواستار استعفای فوری او شده‌اند. جالب اینکه، حزب آبی‌وسفید که در ائتلاف حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو به‌سر می‌برد از اعتراضات اخیر حمایت کرده و آن را بخشی از دموکراسی در اراضی اشغالی خوانده، بنی‌گانتس، رهبر حزب آبی‌وسفید امید دارد که شدت اعتراضات موجب استعفاء نتانیاهو و باز شدن فضای بیشتر سیاسی برای وی و حزبش شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار