صدور دستور حمله به زیرساخت‌های لبنان در صورت تحقق وعده انتقام حزب‌الله

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور حمله به زیرساخت‌های لبنان را در صورت انتقام‌گیری جنبش حزب‌الله از این رژیم صادر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسرائیل هیوم، یکی از مقام‌های ارشد صهیونیست‌ها اعلام کرده «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی، روز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای به ارتش خود دستور داده است در صورتی که حزب‌الله وعده انتقام خود را عملی کند، این رژیم هم به زیرساخت‌های لبنان حمله کنند.

به گفته این مقام ارشد که نخواست نامش فاش شود در جلسه‌ای با حضور «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش، و دیگر فرماندهان نظامی این رژیم، بنی گانتس این دستور را صادر کرد و خواست تا آماده‌سازی‌های لازم برای آن انجام گیرد.

در همین راستا کوخاوی نیز در این نشست با اشاره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی درباره انتقام احتمالیِ وعده داده شده از سوی حزب‌الله، مدعی شد هرگونه حمله و نتایج آن بر گردن دولت لبنان است.

این مقام نظامی صهیونیست گفته است: «در صورت هرگونه تلاش از سوی حزب‌الله برای حمله‌ای دیگر، واکنشی غیرمعمول از سوی ارتش اسرائیل علیه این سازمان و کشور لبنان انجام خواهد گرفت.»

دیگر مقامات ارتش رژیم صهیونیستی نیز دراین باره گفته‌اند: «ارتش در روز‌های آتی در حالت آماده باش قرار دارد.»

وحشت رژیم صهیونیستی از حمله احتمالی حزب‌الله، در پی ترور «علی کامل محسن» به دست نظامیان صهیونیستی افزایش یافته است. وی در اطراف فرودگاه دمشق به شهادت رسید.

همچنین پس از این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه جبل روس واقع در مزارع شبعا در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

پس از آن «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، اعلام کرد لبنان و جنبش حزب الله را مسئول هر گونه حمله علیه این رژیم می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
بنده خدا مردم تو این دوره دیگه این حرفها رو باور نمیکنن . یک نفر با هفت تیر نمیتونه جلوی کسی که سوار اخرین مدل تانک هست بایستد . اسرائیل حروم زاده هست ما میدونیم ولی قدرت بزرگ هسته ای است واگر پای ماهیتش باشه میزنه کله لینان و فلسطین و صاف میکنه ونسلشونو برای همیشه منتقرض میکنه. هر چند این قدر نوشتم میدونم شما سانسورچی هستید واین نظرهارو منتشر نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
خب بنده خدا اسراسیل اگه هسته ای بزنه به لبنان خودش هم از بین میره خخخخ پسر یا دختر خوب مثل اینکه جغرافیا نخوندی کل لبنان و فلسطین و ا.س.ر.ا.ئ.ی.ل اندازه استان لرستان ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
قدرت موشکی مقاومت بازدارندگی ایجاد کرده چون مقاومت به قدری موشک داره که این برا اونا در حکم هسته ایه و چون یهودیتم از مادر به فرزند منتقل میشه و مثل اسلام قابلیت تبلیغ رو ندارهو بخاطر همینم همیشه جمعیتشون محدود بوده و هست و موشک های مقاومت الان میتونه برای همیشه یهودیتو از روی زمین محو کنه و این برای اونا خطر ناکتره .بخاطر همین بازدارندگی که هست نمیتونن غلط اضافی بکنن چون واقعا امکان و احتمال با خاک یکسان شدنشون هست و اونا شک دارن که ایران هسته ای نداره و احتمال میدن ایران یا ساخته یا از هم پیماناش خریده و فعلا بخاطر تقیه رو نمی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۳۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
خوب حذب الله هم تهدید کنه که اگه به زیر ساختاش حمله بشه به تاسیسات هسته ایشون حمله می کنه .
آخرین اخبار