لزوم نظارت بر قیمت ماسک در بازار خوزستان

استاندار خوزستان گفت: نباید اجازه دهیم از نیاز مردم به ماسک سوءاستفاده شود و قیمت تمام شده مشخص است و باید با جدیت بیشتری در این زمینه نظارت کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: نباید اجازه دهیم از نیاز مردم به ماسک سواستفاده شود. قیمت تمام شده مشخص است و در این زمینه از تعزیرات، سازمان صمت، بسیج، نیروی انتظامی، بازرسی و علوم پزشکی می خواهم ورود نمایند و با تخلفات برخورد نمایند.

او بیان داشت: در زمینه دفاع از حقوق مردم با هیچ کس مماشاتی نداریم و تا زمانی که نیاز استان به ماسک تامین نشده باشد تولیدکنندگان حق فروش ماسک به استان‌های دیگر ندارند.

شریعتی افزود:  کادر درمانی ما در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس پدیده بوده اند و در این راه فداکاری‌های بزرگی داشته اند و  کرونا حتی ما را از بیان موفقیت‌های خود باز میدارد چرا که منجر به سهل انگاری و بازگشت پیک بیماری می‌شود همچنانکه در استان شاهد این روند بودیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هر فعالیتی امکان بازگشایی و کارکردن دارد، اما با رعایت نکات بهداشتی این کار میسر است و  در شهر‌هایی که از وضعیت قرمز خارج می‌شوند مادران باردار و زنان شیرده و بیماران زمینه‌ای با توجه به اصول بهداشتی و با شرایطی که کمترین مراجعات را داشته باشند در محل کار حضور پیدا نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید از این شرایط بهبودی حفاظت نماییم چرا که دستاورد زحمات مردم و  مسئولان بوده است گفت: کمک‌های مومنانه در دستور کار بوده و ان شاءالله با برنامه ریزی لازم دست به دست هم دهیم و این روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.