امان از چمن مصنوعی

پرسپولی و نساجی از چمن مصنوعی وطنی ناراضی بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران نیز در نشست خبری گفت: بازیکنانم مقابل پرسپولیس با تمام وجود مردانه جنگیدند و باید از آن‌ها تشکر کرد که با تمام وجود بازی کردند.

او با بیان اینکه بازیکنان نساجی از تیم قهرمان امتیاز گرفتند، افزود: نساجی در شروع بازی به گل رسید، اما بازیکنان بازی را رها کرده و فکر کردند می‌توانند به راحتی از گل خود محافظت کنند، اما پرسپولیس با بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی هر لحظه می‌تواند نتیجه را تغییر بدهد.

سرمربی نساجی گفت: بازیکنان نساجی مانند پرسپولیس از چمن مصنوعی شاکی هستند چرا که فوتبالیست‌ها دوست ندارند در زمینی با چمن مصنوعی بازی کنند.

محمود فکری گفت: امکانات قائمشهر خیلی کم است و مسئولان باید به تیمی که سابقه ۶۰ ساله دارد و یک استان به آن افتخار می‌کند توجه بیشتری کنند.

سرمربی نساجی در خصوص صحنه پنالتی نیز از کارشناسان خواست این صحنه را درست ارزیابی کنند و اگر حقی از نساجی ضایع شده حق ما را بدهند.

محمود فکری گفت: بازیکنان نساجی در نیمه دوم نمایش خوبی داشتند، اما پرسپولیس فشار زیادی روی دروازه ما آورد و علیرضا حقیقی اجازه نداد دروازه ما به جز آن صحنه پنالتی باز شود.

او گفت: نساجی بازیکنان بزرگی دارد که اسکوچیچ نگاه ویژه‌ای به آن‌ها باید داشته باشد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار