رژیم صهیونیستی در وضعیت آشوب اجتماعی قرار دارد

شمار افراد شرکت کننده در تظاهرات هزاران نفری صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو طی هفته‌های اخیر بی‌سابقه بوده به طوری که پلیس این رژیم اعلام کرده است اسرائیل در وضعیت آشوب اجتماعی قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم‌پست، هزاران نفر در شهر‌های قدس اشغالی و تل‌آویو با برپایی تظاهرات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل محل اقامت وی خواستار استعفای او هستند.

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که یک مقام ارشد پلیس این رژیم در جلسات محرمانه و پشت درب‌های بسته اعتراف کرده است که اسرائیل در وضعیت آشوب اجتماعی قرار دارد.

به گفته رسانه‌های صهیونیستی تعداد تظاهرات‌کنندگان در ۳۰۰ نقطه از قدس اشغالی و مقابل اقامتگاه نتانیاهو تا ۳۰ هزار نفر نیز برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


جروزالم‌پست به نقل از سخنگوی رسانه‌ای پلیس اسرائیل نوشت که شمار معترضان فقط در خیابان بالفور مقابل اقامتگاه نتانیاهو حدود ۱۰ هزار تا ۱۳ هزار نفر برآورد شده است.

این بزرگترین تظاهرات در قدس اشغالی برای اعتراض به فساد و عملکرد نتانیاهو در نخست‌وزیری اسرائیل است.

با اینکه پلیس صهیونیستی در ابتدا وعده داده بود که برخلاف شب‌های قبل با معترضان برخورد خشن نخواهد داشت و آن‌ها می‌توانند به تظاهرات مسالمت‌آمیز خود ادامه دهند، اما بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، با تداوم تجمع تا ساعاتی از بامداد یکشنبه، نیرو‌های امنیتی مجدداََ به آن‌ها حمله‌ور شدند.

به نوشته وبگاه تایمز اسرائیل، پلیس این رژیم با خشونت به معترضان ضد نتانیاهو حمله کرده و حداقل ۸ نفر را در میدان پاریس، نزدیک اقامتگاه نتانیاهو بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار