بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان جنوب لبنان

بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان منطقه مرزی «حولا» در جنوب شرق لبنان به مدت ۱۵ دقیقه در حال پرواز دیده شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع محلی در جنوب لبنان اعلام کردند یک بالن جاسوسی رژیم اشغالگر صهیونیستی را در حالی که در آسمان منطقه مرزی «حولا» در جنوب شرق لبنان در حال پرواز بود به مدت ۱۵ دقیقه رویت کرده اند.

پیش از این میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان اعلام کرد تل‌آویو به اقدامات تنش‌زای خود، در راستای نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از وقوع چند انفجار و تبادل آتش در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های کفرشوبا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیرو‌های این رژیم به سمت نیرو‌های حزب‌الله که سعی داشتند وارد فلسطین اشغالی شوند، آتش گشودند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ادعای رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه حمله و درگیری روز دوشنبه در جنوب لبنان از سوی نیرو‌های حزب الله آغاز شد، تکذیب کرد.

حزب‌الله لبنان روز دوشنبه گذشته نیز اعلام کرد: بطور قطع به شهادت رزمنده خود در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق پاسخ خواهد داد.

ارتش اسرائیل نیرو‌های خود را در بخش‌های فرماندهی منطقه شمالی به شکلی گسترده‌تر از زمان جنگ دوم لبنان در ژوئیه ۲۰۰۶ تقویت کرده است.

پایگاه خبری والا به نقل از منابع نظامی اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی نیرو‌های خود را در حالت آماده‌باش نگهداشته و نیرو‌های مرزی با توپخانه‌های پیشرفته و یگان‌های اطلاعاتی و نیرو‌های ویژه تقویت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سست تر از لانه عنکبوت
۰۶:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
به عقیده کارشناسان صهیونیست ها از تبلیغات می ترسند.

کافی است از اختلافات داخل خود اسراییل استفاده کنید و با استفاده از آنها کاریکاتور و انیمیشن و فیلم درست کنید.
برای نابودی اسراییل نیاز به جنگ نظام نیست .جنگ رسانه به راحتی اسراییل را نابود میکند.
برای این مورد مراجعه کنید به استاد رائفی پور.
آخرین اخبار