کرونا همچنان در چهارمحال و بختیاری قربانی می‌گیرد

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: کرونا همچون آتش زیر خاکستر سلامت و زندگی افراد جامعه را تهدید می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ضامن صالحی فرد معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: ویروس کرونا ویروسی سرکش است که هنوز دانسته‌های علم پزشکی پیرامون آن کامل نشده است و بعنوان خطر جدی و همچون آتش زیر خاکستر سلامت و زندگی افراد جامعه را تهدید می‌کند.

او افزود: آمار فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در کشور سه رقمی شده است و تقریباً روزانه شاهد فوت یک بیمار در چهارمحال و بختیاری هستیم.


بیشتر بخوانید


صالحی فرد اضافه کرد: مردم با داشتن محوری‌ترین نقش در پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ می‌توانند با پیوستن به پویش‌های مختلف از جمله استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و افزایش خودمراقبتی از شیوع روز افزون این بیماری پیشگیری نمایند.

او با بیان اینکه، آمار بالای بیماران بستری در مراکز درمانی و بیماران بدحال تحت مراقبت ویژه در این مراکز، طاقت فرسا و فرسودگی کادر بهداشتی و درمانی را به همراه داشته است از مردم و مسئولین استان خواست: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کنترل شیوع بیماری کمک نمایند.

صالحی فرد گفت: شرح حال مبتلایان قطعی به کرونا، نشان از شیوع بالای بیماری و انتقال ویروس در محافل دورهمی، جشن ها، مراسم ترحیم و شب نشینی‌های خانوادگی است لذا مردم تا حد امکان از تشکیل و شرکت در هرگونه تجمعی خودداری نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار