کلید سوالات کنکور دکتری ۹۹ منتشر شد

کلید سوالات کنکور دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹ وزارت علوم در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کلید سوالات کنکور دکتری ناپیوسته در سایت سازمان سنجش منتشر شد. کلید سوالات هم اکنون (یکشنبه ۱۲ مرداد ماه) برای مشاهده و دانلود داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است.

دفترچه آزمون دکتری ۹۹ از عصر روز پنجشنبه ۹ مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

داوطلبان با استفاده  از دو روش ابتدا وارد کردن کد رشته امتحانی و انتخاب نوع دفترچه و روش دوم با استفاده از وارد کردن گروه امتحانی و عنوان دفترچه می توانند کلید سوالات کنکور را دریافت کنند.

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org به قسمت دکتری تخصصی مراجعه کنند و اقدام به دریافت کلید سوالات کنکور دکتری کنند.

گفتنی است، هم اکنون فرم نظرسنجی مخصوص داوطلبان دکتری در سایت سازمان سنجش نیز قرار گرفته است و سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقا کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون، اقدام به برگزاری نظرسنجی در بین داوطلبان عادی و دارای معلولیت کنکور دکتری کرده است.  

داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون دکتری می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش به لینک نظرسنجی مراجعه و برای ارزیابی حوزه‌ها، فرم نظرسنجی را تکمیل کنند. 

نتایج کنکور دکتری در دهه اول شهریور اعلام می‌شود و دهه دوم شهریور انتخاب رشته و معرفی به دانشگاه صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی اواخر مهر اعلام می‌شود. بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش مصاحبه آزمون دکتری برای داوطلبان به صورت مجازی است و نیازی به حضور داوطلبان برای انجام مصاحبه نیست.

ظرفیت کنکور دکتری امسال ۲۴ هزار نفر است که از این میزان ۱۴ هزار ظرفیت برای دانشگاه‌های دولتی و ۱۰ هزار ظرفیت برای دانشگاه آزاد است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار