دیدار خدام مسجد جمکران با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز

خدام اعزامی از تولیت مسجد مقدس جمکران قم با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در دهه امامت و ولایت دیدار کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدام اعزامی از تولیت مسجد مقدس جمکران قم با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در دهه امامت و ولایت دیدار و با حضور در بیمارستان‌های مختلف خوزستان از بیماران عیادت کردند.

ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تشکر از تولیت مسجد جمکران گفت: اثر معنوی که این حضور و عیادت در روحیه افراد و بیماران دارد، قطعا تاثیرگذار است و این تاثیرات در زمینه جسمی و روحی بیماران خواهد بود.

او بیان داشت: استان خوزستان در دوره پیک بیماری از مراحل سختی عبور کرده و امروزه با همت همگانی و مساعدت همه مردم و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و بهداشت از مراحل سخت عبور کرده است. بطوریکه امروزه کمتر از ۲۵ درصد نسبت به دوره پیک بیماری روند نزولی در بیماران بستری را تجربه می‌کنیم.  

ابول نژادیان با بیان اینکه ان شاءالله به یاری خداوند شاهد روز‌های عاری از کرونا برای استان باشیم افزود: استمرار این وضعیت، مستلزم اجرای هرچه صحیح‌تر و رعایت نکات بهداشتی درمانی، آموزش همگانی و همکاری مردم است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار