اجرای ۲۸۳ طرح گازرسانی در خراسان رضوی

با پایان عملیات گازرسانی به ۱۱۶ روستا و ۱۶۷ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی، فردا این طرح ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن افتخاری مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با پایان عملیات گازرسانی به ۱۱۶ روستا اجرای ۲۸۳ طرح گازرسانی و ۱۶۷ واحد تولیدی و صنعتی در استان، فردا این طرح‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او افزود: گازرسانی به ۳۹ روستا و عملیات فاز یک و دو خط تغذیه رینگ جنوبی مشهد همراه با خط انتقال منشعب از خط پارچین- سنگ بست هم فردا کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: عملیات گازرسانی به ۷۷ روستا با جمعیت ۶ هزار و ۸۹۹ خانوار با هزینه ۷۲ میلیارد و ۹۶۳میلیون تومان و عملیات اجرای گازرسانی به ۱۶۷ واحد تولیدی و صنعتی به طول ۲۶۴ هزار و ۸۹۲ متر و هزینه ۱۵ میلیارد تومان به انجام رسیده است.

افتخاری با بیان اینکه هزینه طرح‌هایی که کلنگ زنی خواهد شد هم ۵۹۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان است، بیان کرد: این طرح‌ها به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری می‌رسد.

شرکت گاز خراسان رضوی در حال حاضر وظیفه تامین گاز طبیعی دو میلیون و ۳۸۵ هزار مشترک را بر عهده دارد و پس از استان تهران در رتبه دوم بالاترین میزان مشترک گاز کشور است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.