تشکیل ۱۱ هزار و ۵۰۰ پرونده تسهیلات کرونا در قزوین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تشکیل ۱۱هزار و ۵۰۰ پرونده برای دریافت تسهیلات کمک به جبران خسارت کرونا با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رضا گروسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نشست کمیته رصد تسهیلات کرونا با اشاره به تشکیل ۱۱ هزار و ۵۰۰ پرونده تسهیلات کرونا در استان گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد تومان به متقاضیان این تسهیلات از سوی بانک‌های عامل در استان پرداخت شده است و انتظار می‌رود با تلاش دستگاه‌های اجرایی روند پرداخت‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

او اضافه کرد: به محض اینکه مهلت ثبت نام تمام شود و نتوانیم به اندازه سهمیه خود از این تسهیلات حمایتی استفاده کنیم، استان‌های دیگر می‌توانند از سهمیه تسهیلات استان قزوین برداشت کنند.

گروسی افزود: با توجه به وضعیت مالی بد آسیب‌دیدگان از کرونا، قابل پذیرش و بخشش نیست که اعتباری در این زمینه از استان قزوین برگشت بخورد و جذب نشود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: بر اساس شیوه نامه جدید به صاحبان مشاغل دارای بیمه خویش فرمایی و خود اشتغالی مبلغ ۶ میلیون تومان و به شاغلان مورد تایید دستگاه‌های ذیربط هشت میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

گروسی افزود: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله و بهره ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.