استفاده از ماسک به تنهایی کافی نیست/ رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی دست ها را جدی بگیرید

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز: بی توجهی برخی شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی باعث تداوم وضعیت قرمز کرونا در البرز می شود.

دستورالعمل های بهداشتی ، حلقه گمشده البرز !به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، افسون تیزویر، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: استفاده از ماسک به تنهایی کافی نیست و مردم باید در کنار آن حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند و شستشوی مداوم دست‌ها را فراموش نکنند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: شهرداری کرج لازم است تا بر رعایت فاصله اجتماعی وسایل حمل و نقل عمومی و سوار کردن سه مسافر در تاکسی جدیت بیشتری داشته باشد زیرا در حال حاضر این مساله در بسیاری از موارد رعایت نمی‌شود و نتیجه آن به خطر افتادن سلامت مردم است.

او همچنین با اشاره به تکمیل تخت های بیمارستانی استان گفت: متاسفانه هر روز تعدادی از شهروندان ما در گروه‌های سنی مختلف بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند و به همین دلیل رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی برای همه ضروریست.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: ناظران دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی نظارت دقیقی دارند؛ به طوریکه اگر در ادارات دولتی و خصوصی ، مغازه ها ، واحدهای صنفی و سایر مکان ها ، فاصله اجتماعی و سایر دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود ، بلافاصله پلمب می شوند.

از شهروندان هم خواسته شده تا بی توجهی دیگران از جمله برپایی تجمعات را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.