سمنان میزبان دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

رییس هیات فوتبال استان سمنان گفت: سپاهان شهرداری سمنان، نماینده استان سمنان در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور میزبان مسابقات دور برگشت گروه سوم این لیگ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسین زرگر رییس هیات فوتبال استان سمنان گفت: ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر در مرحله نخست در سه گروه چهار تیمی با هم رقابت می‎کنند که در گروه سوم تیم سپاهان شهرداری با تیم‌‏های ملوان گناوه، ایفا اردکان و موج سواران نوشهر هم گروه شده است.

او با اشاره به میزبانی ایفا اردکان در دور رفت در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، افزود: تاریخ پیشنهادی برای برگزاری دور رفت ۱۹ و ۲۰ مرداد و تارخ پیشنهادی برای برگزاری رقابت‌های دور برگشت اواخر مرداد است که هنوز قطعی نشده است.

رییس هیات فوتبال استان سمنان بیان کرد: تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان برای حضور در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با رعایت نکات بهداشتی تمرینات خود را آغاز کرده است.

سید حسین زرگر ابراز داشت: تمرینات تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان به صورت مستمر و روزانه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه از هر گروه ۲ تیم اول و دوم به صورت مستقیم صعود و ۲ تیم سوم برتر نیز به جمع هشت تیم پایانی می‌پیوندند، اظهار کرد: تیم سپاهان شهرداری یکی از تیم‌های قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها است.

زرگر ابراز داشت: هدف گذاری این تیم کسب رتبه در بین تیم‌های قدرتمند این دور از لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

رییس هیات فوتبال استان سمنان در خصوص لزوم حمایت‌های مسوولان استانی از نماینده سمنان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، بیان کرد: فوتبال ساحلی یکی از رشته‌های سخت ورزشی است که بازیکنان با کمترین حمایت مالی پا به عرصه رقابت‌ها می‌گذارند، در چنین شرایطی از مدیران و مسوولان انتظار حمایت برای دلگرمی کادر فنی و بازیکنان می‌رود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار