چهار انتخابات در یک سال و نیم!

حزب لیکود به دنبال برگزاری انتخابات زودهنگام دیگری در سرزمین‌های اشغالی است

با بالا گرفتن اختلافات میان نتانیاهو و بنی گانتس، اکنون حزب لیکود در تلاش برای برگزاری انتخابات سراسری چهارم و زودهنگام است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، با تلاش‌های روزافزون بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود برای کنار گذاشتن رقیبش بنی گانتس، رئیس حزب آبی و سفید از کابینه ائتلافی، اکنون اخبار حاکی از آمادگی حزب نخست‌وزیر این رژیم برای برگزاری انتخابات سراسری زودهنگام دیگری (انتخابات چهارم) است.

گفته می‌شود اختلافات بر سر بودجه و مسائل اقتصادی میان دو حزب آبی و سفید و لیکود باعث شده است تا نتانیاهو به فکر انحلال کابینه و برگزاری انتخابات زودهنگام باشد. 

به گفته این پایگاه خبری، درحالیکه اعضای حزب نتانیاهو مخالف برگزاری چهارمین انتخابات در یک سال و نیم اخیر هستند، از آنجا که نخست وزیر رژیم صهیونیستی رئیس حزبشان محسوب می‌شود، نمی‌توانند با او مخالفت کنند.

مقاماتی از حزب لیکود در این باره گفته‌اند: «وضعیت هنوز آرام است، اما قطعا مخالفان درون حزبی خواهیم داشت، زیرا به طور ناگهانی برای این انتخابات آمده شدیم و هر روز صحبتی تازه به میان می‌آید.»

این منابع همچنین تصریح کردند با تلاش برای برگزاری انتخابات زودهنگام قطعا تنش‌هایی در این خصوص دیده خواهد شد.

نزدیکان بنی گانتس نیز در این باره گفته‌اند او و هم‌حزبی‌هایش نگران هستند که این تصمیم نتانیاهو برای حذف گانتس از کابینه و انحلال آن باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار