اجرایی شدن "طرح غدیر" در کتاب رسان خراسان رضوی

با کمک خیرین نیک اندیش، ۴ عنوان از کتاب‌های پر محتوا در "طرح غدیر" جهت معرفت شناسی امام علی (ع) و همچنین و اقعه غدیر در حوزه بزرگسال و کودک و نوجوان، با تخفیف ۲۰ درصد ارسال می‌شود.

صالح مدرس زاده مسئول تولید محتوا مجموعه کتاب رسان در گفت و گو با گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: به مناسبت عید غدیر ۴ کتاب پر محتوا در زمینه معرفت شناسی و توصیف شخصیت والای امام علی (ع) با تخفیف ۲۰ درصد در مجموعه کتاب رسان ارسال می‌شود که به این شرح است؛

"علی از زبان علی" در این کتاب شخصیت و زندگی و شرایط زمانه امیر المومنین (ع) از زبان خود ایشان به رشته تحریر در آمده است.

کتاب "پس از ۲۰ سال" رمانی عاشقانه سیاسی و تاریخی که متعلق به دوران جنگ صفین تا واقعه عاشوراست.

کتاب " سفری که پر ماجراشد" در حوزه کودک و نوجوان واقعه غدیر را به تصویر کشانده است.

کتاب"ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند" که در این مجموعه کشیش مسیحی درباره شخصیت امیر المومنین (ع) تحقیق می‌کند و در قالب رمان این جریان را روایت کرده و به ابعاد عمیق و مهم شخصیت و زندگی امام علی (ع) پرداخته است.
 
او افزود: مجموعه کتاب رسان به مناسبت عید غدیر این طرح را به مدت یک هفته تا ۱۸ مرداد ادامه دارد در این طرح، تمامی کتاب‌های مجموعه کتاب رسان فقط با هزینه ۲ هزار تومان به سراسر کشور ارسال می‌شود.

مسئول تولید محتوا مجموعه کتاب رسان ادامه داد:هدف ما از طرح غدیر این است که مخاطبان، مطالعات خود را در حوزه این شخصیت عظیم و الگویی افزایش دهند و همچنین افرادی که می‌خواهند هدیه‌ای از جنس کتاب به اطرافیانشان عیدی دهند با اهتمام بیشتر عید غدیر را بزرگ شمارند.

مدرس زاده بیان کرد:علاقه مندان می‌توانند از طریق ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام به نشانی ketabresan_net@ و یا از طریق صفحات اجتماعی تلگرام، ایتا، بله، سروش به نشانی sefaresh_ketab @ مراجعه و سفارشات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.