تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در باغملک

مدیر گروه خیریه سید الشهدا شهرستان باغملک گفت: ماهیانه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند تهیه و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

فهیمه اسماعیلی مدیر گروه خیریه سید الشهدا شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ماهیانه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند تهیه و در اختیار آنها قرار می‌دهیم همچنین با کمک‌های جمع شده از سوی مردم اقدام به رفع مشکلات نیازمندان ۲ شهر باغملک و رامهرمز می‌کنیم.

او بیان داشت: خرید کولر، یخچال، دوچرخه، تلویزیون، لباس، فرش و ... برای خانواده‌های نیازمند انجام شد و ۳۵ جفت کفش به کودکان یتیم اهدا گردید و طی هماهنگی با مدیرمالی قرارگاه جهادی امام رضا (ع)  تونستیم ۵۰۰ ماسک  تهیه کردیم که روز‌های آینده بین مناطق محروم ۲ شهرستان توزیع می‌کنیم.

اسماعیلی افزود: برای حمایت از جوانانی که توان مالی ندارند جهیزیه تهیه و در اختیار  آنها قرار دادیم همچنین یک چرخ خیاطی برای بانوی که سرپرست خانوار بود تهیه کردیم و درحال حاضر با درآمد کارش مخارج زندگی را تامین می‌کند.

مدیر گروه خیریه سید الشهدا شهرستان باغملک تصریح کرد: با کمک ۱۰ عضو فعال این گروه سعی در شناسایی نیازمندان و دسته بندی آنها برای ارائه خدمات کردیم و ان شاءالله با کمک مردم و مسئولان بتوانیم مشکلات خانواده‌های تحت پوشش را برطرف کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.