مجتمع فولاد خراسان امسال ۱۵۱ درصد تغییر حاشیه سود داشته است

آنچه که مجتمع فولاد خراسان را در مقایسه با سایر مجتمع‌های فولادی کشور متمایز می‌کند این است که تغییر حاشیه سود در بهار ۹۹ نسبت به بهار ۹۸ به میزان ۱۵۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کسری غفوری مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: در ۹ ماه گذشته ۱۱ رکورد در  مجتمع فولاد خراسان به ثبت رسید، پارسال مجتمع‌های فولادی کشور موفق شدند ۱۰.۱ میلیارد دلار ارزآوری داشته باشند که امسال تلاش داریم این میزان به ۱۰.۶ میلیارد دلار برسد.

او افزود: تغییر حاشیه سود مجتمع فولاد خراسان در بورس در فصل بهار ۹۹ نسبت به زمستان ۹۸ به میزان ۱۵۱ درصد بود در حالیکه این میزان برای فولاد مبارکه، فولاد کاوه جنوب، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و ارفع به ترتیب ۶۶، ۳۲، ۳۹، ۱۱۳ و ۴۳ درصد بوده است.

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: اتفاقی که مجتمع فولاد خرسان را با سایر مجتمع‌های فولادی کشور متمایز می‌کند این است که تغییر حاشیه سود در بهار ۹۹ نسبت به بهار ۹۸ به میزان ۱۵۱ درصد رشد داشته در حالی که این میزان برای فولاد مبارکه، فولاد کاوه جنوب، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و ارفع به ترتیب منفی ۱۰، ۲۹، ۱۰، ۲۲ و ۱۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید 

غفوری بیان کرد: با اینکه ترامپ به طور مستقیم در تحریم‌ها به فولاد خراسان اشاره کرد و این مجموعه برای سومین بار تحریم شد، در سال ۹۸ بالغ بر ۷۹ درصد سودخالص در این مجتمع شناسایی شد، ۱۱۰ درصد سوددهی فولاد خراسان نسبت به سال قبل افزایش یافت و رتبه اول را در بین فولاد سازان کسب کرد.

او تصریح کرد: این موفقیت‌ها با همکاری و تعامل جمعیت هفت هزار نفری مجتمع فولاد خراسان ممکن شده و تمام تلاش ما این بوده و هست که همه کارکنان این مجتمع در سود حاصل از این موفقیت‌ها سهیم شوند.

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان تاکید کرد: نیشابور بواسطه بزرگانش مانند خیام و عطار در جهان شناخته می‌شود و فولاد خراسان می‌تواند یک ستون اقتصادی و توسعه فرهنگی و کارآفرینی را برای نیشابور فراهم کند.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار