رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی لنگر در حوالی مشهد

باحضور نماینده دادستان، پس از دوسال اراضی لنگر در نزدیکی مشهد که مورد تصاحب سودجویان قرار گرفته بود با اقدام دستگاه های متولی، رفع تصرف شد.

مهدی غلامی قاضی دادسرای ویژه فضای مجازی و شهرسازی استان و نماینده دادستانی در خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:امروز با اقدام دستگاه‌های متولی و با حضور نماینده دادستانی، پس از دوسال معطلی اراضی جنگلی لنگر از دست سودجویان آزاد شد.

او افزود: با همکاری شورای بیت المال و کمیته صیانت از حریم مشهد، اراضی لنگر که جزء اراضی مورد اختلافی طرقبه و مشهد بوده و تصاحب‌هایی در این زمینه صورت گرفته بود، آزاد شد.

نماینده دادستانی در خراسان رضوی ادامه داد: این اراضی جنگلی که به وسیله سودجویان تغییر کاربری داده شده بود پس از دوسال با اقدام دستگاه‌های متولی در این امر، تخریب و آزادسازی شد.

غلامی بیان کرد: ۱۳۰ قطعه زمین زراعی به مساحت ۱۰۰ هکتار از دست سودجویان خارج شد و روند آزاد سازی بقیه این اراضی همچنان ادامه دارد.

 اراضی لنگر در حوالی مشهد آزاد شد
او تصریح کرد: طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی و با توجه به درخواست جهاد کشاورزی طرقبه و مطالبات جدی مردمی در این حوزه، بیت المال از دست چپاولگران خارج شد.


بیشتر بخوانید:

 اراضی لنگر در حوالی مشهد آزاد شد
نماینده دادستانی تاکید کرد: این تغییر کاربری‌ها علاوه بر دستبرد به بیت المال تبعات منفی از جمله تخریب محیط زیست و به خطر افتادن منابع زیر زمینی و آبی را در پی دارد.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار