نبرد بر سر رتبه دوم لیگ برتر ایران بالا گرفت/ پیروزی مهم استقلال ۱۰ نفره

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به بررسی بازی‌های اخیر لیگ برتر کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی وضعیت لیگ‌های کشور‌های آسیای مرکزی شامل، ایران، ازبکستان، تاجیکستان پرداخت و در باره لیگ برتر کشورمان نوشت: نبرد بر سر رتبه دوم لیگ برتر ایران تشدید شده است.

در گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: پرسپولیس از قبل قهرمانی خود را جشن گرفته است، اما رقیب همشهری اش یعنی استقلال پس از پیروزی ۲ بر یک برابر سپاهان گام مهمی برای کسب رتبه دوم لیگ برتر ایران برداشت.

تیم فرهاد مجیدی پس از اخراج آرش رضاوند در دقیقه ۴۴ بیش از یک نیمه، با یک بازیکن کمتر بازی کرد، اما پنالتی شیخ دیاباته و گل به خودی علی مصلح سه امتیاز ارزشمند را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

در نیمه بالایی جدول رده بندی لیگ برتر ایران، استقلال تنها تیمی بود که به پیروزی دست یافت، تراکتورسازی پس از تساوی برابر پیکان به رتبه سوم صعود کرد. درحالی که سپاهان با شکست برابر استقلال به رتبه چهارم سقوط کرد.

در انتهای جدول شاهین بوشهر قعرشین با پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه برابر تیم رده چهاردهمی پارس جنوبی امید‌های خود را برای بقاء در لیگ برتر زنده نگه داشت. حالا اختلاف این ۲ تیم در فاصله ۳ مسابقه مانده به پایان رقابت‌ها به چهار امتیاز رسیده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
تا وفتی این پرسپولیس هماهنگ هست بقیه باید واسه سهمیه بجنگن و با مقصر کردن این و اون خودشونو دلداری بدن تا دردشون کم شه که عمرا شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
زمانی که استراماچونی استقبال رو به رتبه اول جدول لیگ برتر رسوند وبعد از ایران رفت ایا به نظر شما این رفتن عادیه اصن خودش رفت یا مجبورش کردن بره این نتیجه پرسپولیسی بازی فدراسیون فوتبال وسازمان لیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
به خاطر اينكه فساد اين مديران دولتي برملا نشه با حق كشي و بي عدالتي اين دوتا حكومتي بيت المال خور رو ميبرن بالاي جدول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
AFC هم فهمیده قهرمانی لنگ تو ایران مهندسی شده،رفته سراغ رتبه‌های دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
هدیه داور به استقلال
آخرین اخبار