ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در غار علیصدر

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: امکان بازدید از غارعلیصدر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فراهم شده است.

ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در غار علیصدرمهدی مجیدی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه برای پذیرش گردشگران در غار علیصدر وایام تعطیلات پیش رو برنامه ریزی شده است، گفت: بازدید گردشگران و مسافران از غار علیصدر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می‌شود.

اوبا اشاره به اینکه در ابتدای ورود مسافران به مجموعه غار علیصدر و در گیشه بلیت فروشی، ماسک رایگان در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد، ادامه داد: مسافران باید با ماسک در غار حضور و تردد داشته باشند.

مجیدی با بیان اینکه هشدار‌هایی برای رعایت نکات بهداشتی در محل تردد افراد نصب شده تا مسافران با رعایت آن‌ها در امان باشند، اظهار کرد: اجازه هیچ گونه تجمع در غار به افراد داده نمی‌شود و نفراتی با رعایت فاصله گذاری فیزیکی از غار دیدن می‌کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه کارکنان شرکت علیصدر نیز دوره‌های آموزشی لازم را سپری کرده‌اند تا با رعایت نکات اعلام شده سلامت مسافران تأمین شود، بیان کرد: گندزدایی تجهیزات غار علیصدر به صورت روزانه انجام می‌شود.

مجیدی همچنین با بیان اینکه ویلا‌های اقامتی عباس آباد در روز‌های شنبه تا سه شنبه برای تمام مراجعان تخفیف ۵۰ درصدی خواهد داشت و در روز‌های پایانی هفته ۳۰ درصد تخفیف برای اقامت افراد در این ویلا‌ها لحاظ می‌شود، افزود: شرایط برای گذران ایام تعطیلات پیش رو در مناطق گردشگری همدان مهیا شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.