استان کرمانشاه رتبه نخست اشتغال مددجویی را در کشور کسب کرد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:در سال ۹۸ که مزین به شعار رونق تولید بود کمیته امداد استان به منظور رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه اشتغال این نهاد یک الگوی مطلوب اسلامی ایرانی برای رفع بیکاری است، گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۸ که مزین به شعار " رونق تولید" بود به منظور رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

محسن رخصی،  با بیان اینکه این نهاد به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت وام‌های خودکفایی پرداخت می‌کند، گفت: وام‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بدون نیاز به سپرده گذاری و به صورت کاملا قرض الحسنه و با بازپرداخت طولانی مدت در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می‌گیرد.

رخصی با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از پنج هزار و ۵۹۰ مددجوی کرمانشاهی با دریافت بیش از ۱۸۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه شغل پایدار ایجاد کرده اند، افزود: این نهاد در سال ۹۸ که مزین به شعار " رونق تولید" بود به منظور رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان در بین ۳۱ استان رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

رخصی ادامه داد: این عنوان از سوی کمیته امداد مرکز به این نهاد اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برنامه اشتغال کمیته امداد یک الگوی مطلوب اسلامی ایرانی برای رفع بیکاری است، بیان کرد: امیدواریم در سال "جهش تولید" نیز با پرداخت۲۱۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای بیش از شش هزار مددجوی کرمانشاهی فرصت شغلی پایدار ایجاد شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار