اجرای ۸۴ طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته شهرستان صحنه از اجرای۸۴ طرح اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۳ میلیارد و۴۸۴ ریال از محل اعتبارات اشتغال این نهاد و۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات بانکی درسال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس کمیته شهرستان صحنه از اجرای۸۴ طرح خوداشتغالی با اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۴۸۴ ریال از محل اعتبارات اشتغال این نهاد و۳۶ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات بانکی درسال جاری خبر داد و گفت: این طرح‌ها بر اساس شرایط محیطی متقاضیان، علاقه‌مندی، استعداد و تخصص فنی با اولویت خانوار‌های تحت حمایت و فرزندان مددجو اجرا می‌شود.

رئیس کمیته شهرستان صحنه با بیان این‌که اجرای طرح‌های خوداشتغالی و پرداخت تسهیلات در زمینه کسب‌وکار برای افراد آموزش‌دیده اجرا می‌شود، اضافه کرد: حمایت‌های فنی، مشاوره و نظارت ناظران فنی اشتغال بعد از اجرای طرح به مدت ۵ سال ادامه دارد.

سیدمنصور رحیمی ایجاد اشتغال را مبنایی‌ترین فعالیت کمیته امداد برشمرد و بیان کرد: در سال گذشته ۲۴۸ طرح اشتغالزایی در زمینه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال ایجاد شده است.


اجرای ۲۵طرح خود اشتغالی در شهرستان اسلام آباد غرب


بیگزاده اعلام کرد:امسال ۲۵طرح خود اشتغالی با مبلغی بالغ بر ۱۳میلیاردو ۲۵۰میلیون ریال به مرحله اجرا در آمده است .

او افزود:که عمده طرح های اجرا شده در سال جاری در زمینه های خدمات ،حمل ونقل ،دامپروری ،خدمات وتسهیلات کارفرمایی بوده است .

او  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال۹۹ به نام سال جهش تولید اعلام کرد : امسال عمده فعالیت این شهرستان در زمینه اجرای طرح های زودبازده و مولدخواهد بود.

بیگزاده همچنین اعلام کرد: امسال بیش از ۵۰ درصد طرح های شهرستان با مشارکت راهبران شغلی به جهت تضمین در پایداری شغل اجرا خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار