مشاوره های حقوقی را از رادیو بشنوید

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه گفت: از ابتدای هفته آینده برنامه بر مدار قانون با استفاده ۳۰ حقوق دان در رادیو در ساعت ۱۰ و سی دقیقه تا ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح هر روز پخش خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه گفت: از ابتدای هفته آینده برنامه بر مدار قانون با استفاده ۳۰ حقوق دان در رادیو در ساعت ۱۰ و سی دقیقه تا ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح هر روز پخش خواهد شد و مشاوران حقوقی در این برنامه اقدام به تشریح مسائل حقوقی روز خواهند کرد.

رسول بهرامی پور گفت: سازمان بسیج حقوق دانان وظایف سنگینی در حوزه مبارزه حقوقی، مبارزه با فساد و عدالت گستری بر عهده دارد، در جهاد حقوقی یک طرح با هدف آموزش همگانی حقوق داریم و در این طرح به دنبال مبارزه با فقر حقوقی، ارتقا فرهنگ حقوقی در جامعه و ترویج قانون مداری هستیم.

او افزود: در سال قبل در راستای آموزش همگانی حقوق طرح هر مسجد یک حقوق‌دان را در سطح ۷۶ مسجد استان اجرا شد و بیش از ۱۵ هزار نفر از مزایای این طرح بهره‌مند شدند، اما به علت شیوع بیماری کرونا، این طرح از ابتدای سال جاری متوقف شد.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به تعطیلی طرح هر مسجد یک حقوقدان، می‌بایست یک طرح دیگر را جهت آموزش همگانی مسائل حقوقی جایگزین می‌کردیم و در این راستا با هماهنگی سازمان صدا و سیمای استان و هیات اندیشه ورز این سازمان برنامه جایزگین «در مدار قانون» طراحی شد.

بهرامی پور اضافه ادامه داد: امیدواریم با استفاده از این برنامه و قدرت رسانه استان خدمات قضا و حقوق را به مردم آموزش داده و از میزان اختلافات حقوقی کاسته و در راستای کاهش پرونده‌های حقوقی و قضای و به تبع آن اطالعه دادرسی گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان یادآور شد: بحث آموزش مسائل حقوقی و قضایی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایه بوده و بر موضوع پیشگیری از وقوع جرم تاکید دارند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار