محور کندوان امروز یک طرفه می‌شود

محور کندوان به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها ظهر امروز یک طرفه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه به مناسبت عید غدیر در جاده‌های استان، گفت: محور کندوان به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه یک طرفه می‌شود.

او افزود:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید 

سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی محور هراز

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

او افزود:تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۵ مردادماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های پنجشنبه، جمعه و ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد نیز از محور هراز ممنوع است.

محدودیت ترافیکی محور سوادکوه

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت:تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه از مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه ۱۸ مردادماه آمد و شد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر - فیروزکوه - تهران ممنوع است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار