معرفی ۵۰ نفر از اصحاب هنر چهارمحال و بختیاری به سازمان تأمین اجتماعی

۵۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان چهارمحال و بختیاری به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از معرفی ۵۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان به سازمان تأمین اجتماعی در مرداد ماه ۹۹ خبر داد.

او افزود: بسط و گسترش فعالیت‌های بیمه‌ای، یکی از برجسته‌ترین و با ارزش‌ترین نگرش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هنرمندان در این سال‌های اخیر بوده است.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: از سال‌های گذشته تا به حال بیش از ۶۰۰ نفر از هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری استان به واسطه صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول بیمه تأمین اجتماعی شده‌اند که در مردادماه جاری نیز تعداد ۵۰ نفر از این بیمه بهره‌مند خواهند شد.

او ادامه داد: صندوق اعتباری هنر در شرایط بحرانی گسترش ویروس کرونا، پرداخت حق بیمه سه ماهه نخست اعضای خود را به عنوان یکی از بسته‌های حمایتی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفت و تمامی هنرمندان بیمه شده را از پرداخت حق بیمه معاف نمود.

شریفی گفت: صندوق اعتباری هنر، تنها حامی هنرمندان کشور است که این حمایت شامل بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، مستمری، تکریم و تسهیلات قرض‌الحسنه و بلاعوض می‌باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.