تداوم نذورات نیکوکاران یزدی تا عید غدیر

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نذورات و کمک‌های اهدائی خیران یزدی به نیازمندان تا عید سعید غدیر ادامه دارد.

تداوم نذورات نیکوکاران یزدی تا عید غدیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به تداوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در استان، گفت: در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی که به مناسبت عید سعید قربان برای ذبح پنج هزار رأس گوسفند و توزیع گوشت در بین مددجویان و نیازمندان هدف‌گذاری شده بود با همدلی و مشارکت خیران و مردم باسخاوت استان یزد ذبح حدود چهار هزار رأس گوسفند محقق شد.

او افزود: ارزش نذورات و قربانی اهدائی مردم نیکوکار استان یزد در روز عید سعید قربان و در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی به ۱۰ میلیارد تومان رسید و این نذورات و کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این مرحله رزمایش تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد و سعی شده است نذورات و کمک‌های اهدائی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در بین مددجویان و مستمندان توزیع شود.

شجاعان در خصوص اجرای طرح "اطعام علوی" به مناسبت عید غدیرخم نیز، گفت: این نهاد مصمم است در شب و روز عید سعید غدیر خم نسبت به طبخ و توزیع اطعام گرم در بین نیازمندان با عنوان طرح اطعام علوی به منظور رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان اقدام کند.

شجاعان تصریح کرد: در ماه محرم و صفر نیز طبخ و توزیع اطعام گرم طی این دو ماه در بین مددجویان و مستمندان با همکاری هیئت‌های مذهبی و با کمک‌های مردمی تحت عنوان "اطعام حسینی" تداوم دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار