لزوم شناسایی چالش‌های موجود در ساختار استانداری چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: چالش‌های موجود در ساختار، فرآیند‌ها و فناوری های مدیریتی استانداری شناسایی و مرتفع شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری در اولین نشست کمیته اصلاح ساختار اظهار داشت: چالش‌های موجود در ساختار، فرآیند‌ها و فناوری های مدیریتی استانداری شناسایی و مرتفع شوند.

او در این نشست خواستار بازنگری جامع در شیوه و ساختار فعالیت کمیته نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات کارکنان استانداری و واحد‌های تابعه شد.


بیشتر بخوانید


محمدیان ضمن تشریح اهمیت و نقش اعضای کمیته در رفع چالش‌های استانداری، خواستار پیگیری مستمر و اجرایی شدن مصوبات هم گردید.

ارائه گزارش مستمر مسئول میز خدمت به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی، فعال شدن میز خدمت در ساختمان مرکز آموزش علمی و کاربردی استانداری، تایید تمامی تغییرات اعمال شده پست‌های چارت تشکیلاتی استانداری و فرمانداری‌های تابعه در سامانه ملی ساختار، همکاری وهماهنگی مدیران کل دفاتر استانداری با فرمانداران سراسر استان جهت تنظیم موافقتنامه‌های اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه استانی درسال ۱۳۹۹ و انعقاد تفاهم نامه‌های عملکردی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، ثبت به موقع فعالیت‌های دفاتر ستادی استانداری در سامانه داشبورد مدیرتی از مصوبات این کمیته بوده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.