مدیر توزیع برق شاهرود خبر داد؛

بهینه سازی ۱۱ هزار متر شبکه فشار متوسط در شاهرود

جمال فرخ زاده از اجرای طرح بهینه سازی ۱۱ هزار متر شبکه فشار متوسط فیدر جماران مربوط به مسیر محدوده جاده طرود، منطقه چاه باقر و فرعی چهارم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جمال فرخ زاده مدیرتوزیع برق شاهرود گفت: در قالـب رزمـایش خـدمت متعـالی و با حضـور ۱۱ اکیپ اجرائـی به استعداد ۵۵ نفر و به میزان ۳۹۸ نفر ساعت، این طرح جهادی- ضربتی در دومرحله به اجرا در آمده است.

او تصریح کرد: سرویس و آچارکشی شبکه ۲۰ کیلوولت، تعمیر ایستگاه‌های هوایی توزیع برق، اصلاح و ایجاد ارتباط خطوط برق رسانی، تعویض مقره‌های معیوب و بهسازی پایه‌های فرسوده، به عنوان اهم اقدامات به انجام رسیده محسوب می‌شوند.

فرخ زاده همچنین اضافه کرد: تقلیل خاموشی‌های ناخواسته و گذرا، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، کم شدن نرخ انرژی تامین نشده، ارتقای رضایت مندی مشترکان و آمادگی بیش از پیش گروه‌های عملیاتی برای زمان بحران، هم افزایی امور تجمیعی و بالابردن کارایی عملیات، کسب مهارت، تصمیم گیری و اجرا در شرایط اضطراری، از جمله اهداف برنامه مورد اشاره به شمار می‌روند.

مدیرتوزیع برق شاهرود گفت: در صورتی که فعالیت‌های ذکر شده در حالت عادی انجام شود، ۱۶ روز کاری زمان نیاز داشته و با بسیج نیرو‌های عملیاتی و تجمیع تجهیزات و امکانات، ظرف ۱۴ ساعت برنامه‌های پیش بینی شده در طی دو مرحله انجام شده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار