نصب اسکله قایقرانی در اهواز

رئیس هیئت قایقرانی خوزستان گفت: صحبت‌های خوبی در زمینه توسعه قایقرانی خوزستان و ایجاد فضا‌های گردشگری آبی در کنار این رشته مطرح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلال دریس رئیس هیئت قایقرانی گفت: با توجه به نظر مثبت و مساعد معاون عمرانی استاندار در زمینه احداث کمپ قایقرانی با توجه به ظرفیت‌های این رشته و نبود هرگونه زیرساخت مناسب در اهواز، بحث توسعه آن و ایجاد فضا‌های گردشگری آبی در کنار رشته قایقرانی مطرح شد.

او افزود: معاون استاندار نظرش این بود که نصب اسکله هر چه سریع‌تر انجام شود که با انجام این مهم، مشکل قایقرانی و گردشگری آبی در اهواز و سایر نقاط استان حل خواهد شد.

دریس تصریح کرد: اکنون نیز بحث تأمین اعتبار برای نصب اسکله و ایجاد باشگاه قایقرانی وجود دارد که امیدواریم اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و استانداری در این زمینه به ما کمک کند تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم در این زمینه اجرایی شوند.

رئیس هیئت قایقرانی خوزستان ادامه داد: با نصب این اسکله، می‌توان اردو‌های تیم‌ملی را در اهواز میزبانی کرد و ضمن تاثیر در جایگاه ورزشی استان، با گرفتن یکسری تجهیزات از فدراسیون نیز به نوعی آورده برای خوزستان محسوب می‌شود و حتی می‌توان اهواز را به عنوان پایگاه قایقرانی کشور معرفی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.