گازرسانی به ۲۴ روستای صعب العبور و کوهستانی گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از اجرای عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای کوهستانی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۵۵۰ خانوار به جمع مشترکان گاز در استان افزوده می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر ، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای صعب العبور و کوهستانی استان خبر داد و گفت: با تکمیل عملیات و گاز رسانی به  این روستاها،  ۵۵۰ خانوار به مجموع مشترکان گاز در استان افزوده خواهد شد و درصد بهره مندی گاز روستایی به ۹۵.۵ درصد خواهد رسید.

او همچنین از  جذب بیش از ۴ هزار و ۳۵۰ مشترک جدید در تیرماه امسال خبر داد و افزود: این تعداد مشترک جدید نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۳۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با جذب این تعداد مشترک جدید، مجموع مشترکان گاز در استان گیلان به یک میلیون و صد و ده هزار مشترک افزایش یافته است.

حسین اکبر ،  با بیان اینکه هم اکنون تمام شهر‌ها و ۲ هزار و ۳۵ روستای گیلان بهره‌مند از گاز طبیعی هستند، افزود: این شرکت با وجود نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان و توجه بر کیفی سازی خدمات، همچنان با همت تمام برای گاز رسانی به روستا‌های باقی مانده واجد شرایط تلاش می‌کند.

او تصریح کرد: وظیفه شرکت گاز حفظ پایداری و ایمنی جریان گاز تا درب منازل مشترکان است و وظیفه رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل و تجهیزات گازسوز استاندارد در داخل منازل نیز  برعهده مشترکان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.