جانشین انتظامی استان ایلام:

حرفه و شغل رسانه بسیار مهم و اثرگذار است

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار و واقعیات جامعه و جلوگیری از شایعات می‌توانند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شهاب عزیزاده جانشین انتظامی استان ایلام در جمع تعدادی از رسانه‌های استان ، به مناسبت روز خبرنگار گفت: رسانه‌ها با درج اخبار و حقایق روز جامعه و همچنین به روز کردن دانش رسانه‌ای خود می‌توانند مخاطبان خود را برای دریافت اخبار مطمئن اغنا کنند.

او با بیان اینکه منابع خبری در دنیا بسیار متنوع و زیاد هستند و مخاطبان سریع اظهار نظر می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند نقش تاثیر گذاری برای مدیریت افکار عمومی داشته باشند تا مخاطبان خبر‌های موثق خود را از رسانه‌های داخلی دریافت کنند و به خبر‌های منتشره رسانه‌های خارجی که بیشتر جنبه شایعه پراکنی دارد اکتفا نکنند.

جانشین انتظامی استان ایلام بیان کرد: امروز دشمن با جنگ روانی در تلاش است تا به صورت حرفه‌ای و انتشار اخبار دروغ و شایعه، مخاطبان خود را جذب کند که می‌طلبد در این زمینه رسانه‌های داخلی با هوشمندی و قلم تاثیرگذار خود، دشمن را در این زمینه ناکام کنند.

او افزود: هدف اصلی رسانه‌های داخلی ناکام گذاشتن بیگانگان و حفظ امنیت اجتماعی است و در این راه روشنگری خبرنگاران بسیار تاثیرگذار است.

 عزیزاده با بیان اینکه امنیت روانی در جامعه باید توسعه داده شود، مطرح کرد: برای جامعه امروز احساس امنیت یک امر لازم و ضروری است و همکاری با پلیس می‌تواند این موضوع را در سطح کلان ارتقا بخشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.