توزیع اقلام تنظیم بازار در گلستان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: اقلام تنظیم بازار طی 4 ماهه نخست سال در گلستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در چهاردهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که با حضور معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و استاندار گلستان برگزار شد، گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیرماه سال‌جاری، برنج، گوشت گرم و منجمد، مرغ منجمد، چای، روغن نباتی و دفاتر تحصیلی اقلامی بوده اند که از محل طرح‌های تنظیم بازار در گلستان جذب و توزیع شد.

او ادامه داد:طی این مدت، ۲ هزار و ۷۶۴ تن برنج، حدود ۷۴۲ تن گوشت منجمد، ۵۴ تن گوشت گرم، ۲۷۰ تن مرغ منجمد،۲۰ تن چای، ۴۵ تن روغن نباتی و ۲۶۰ هزار جلد دفاتر تحصیلی اقلامی بوده اند که از محل طرح‌های تنظیم بازار در گلستان جذب و توزیع شده اند.

این مقام مسئول گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ جلسه کارگروه تنظیم بازار در گلستان برگزار شده که تاکنون ۶۱ مصوبه از مجموع ۸۳ مصوبه این کارگروه یعنی ۷۳ درصد مصوبات اجرا شده است.

طلوعیان افزود: تنظیم بازار قیمت مرغ آماده طبخ و تخم مرغ در استان و تامین نیاز استان در ایام بحران، راه اندازی و یا افزایش ظرفیت تولید واحد‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده و ماسک در ایام بحران و استقرار بازرسین مقیم در محل واحد‌های تولیدی وتامین نهاده‌های دام و طیور با قیمت دولتی در ازای انعقاد تفاهم با مرغداران از جمله مهمترین مصوبات این کارگروه طی این مدت بوده است.

او همچنین گفت: حمایت از کشاورزان با اجرای طرح‌های حمایتی خرید، صادرات و پیگیری در تامین نهاده‌های آن بخش و مدیریت مانده میوه تنظیم بازار ایام نوروز با حداقل خسارت برای دولت از مهمترین دیگر مصوبات این کارگروه طی این مدت بوده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.