شبکه آموزش سیما جمعه‌ها «نوسان» خواهد داشت

برنامه «نوسان» به منظور اطلاع رسانی درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور به ویژه بازار بورس تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو منویات مقام معظم رهبری در جهت جهش تولید و حمایت از تولید ملی و وقوع بحران کرونا و رکود بسیاری از کسب و کار‌ها، شاهد اقبال گسترده و بی سابقه مردم به سمت سرمایه گذاری در بازار بورس هستیم.

هرچند بازار بورس ظرفیت زیادی برای سرمایه گذاری دارد، ولی ناآگاهی  از این بازار و ریسک و شرایط سرمایه گذاری می‌تواند خطر جدی را متوجه اندوخته‌ها و سرمایه‌های مردم کند.

برنامه «نوسان» به منظور اطلاع رسانی درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور  به ویژه بازار بورس تهیه و تولید شده است. این برنامه که شامل مروری بر رویداد‌ها و مهم‌ترین اخبار هفته بازار بورس و سرمایه و آموزش نکات کلیدی و مهم معاملات و خرید و فروش هاست، با دعوت از اساتید و کارشناسان خبره و صاحب نظر   مسائل روز این بازار را تحلیل می‌کند.

 برنامه این هفته نوسان که در روز  ۱۷ مرداد ماه با حضور حسین زمانی مدرس و تحلیل گر بورس و بازار سرمایه، علی سعدوندی مشاور بانکداری و سرمایه گذاری و تامین مالی و سید امیر وکیلیان، تحلیل گر بازار سرمایه و سردبیر روزنامه اقتصادی آسیا (بورس)پخش می‌شود،  شرایط کنونی بازار بورس کشور را بررسی  و آینده آن را پیش بینی می‌کند.

در هر کدام از قسمت‌های برنامه نوسان یک سؤال ویژه بینندگان مطرح می‌شود  و به قید قرعه به پنج نفر از کسانی که پاسخ درست را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۷۰۱ ارسال کنند، ۶ ماه اینترنت پرسرعت رایگان اهدا خواهد شد.

برنامه «نوسان» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه در گروه مهارت‌های عمومی شبکه آموزش تولید می‌شود  و حوالی ساعت ۲۱ جمعه‌ها پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار