تسهیلگری و حذف مقررات زاید، کمک به بهبود کسب وکار خراسان رضوی

رئیس دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلف شده اند تا مسیر‌ها را سهل‌تر کرده و با حذف مقررات زائد به بهبود محیط کسب و کار استان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر لبافی رئیس دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در پانزدهمین جلسه این دبیرخانه با اشاره به موضوعات حوزه کشاورزی و زعفران به عنوان دستورکار‌های جلسه گفت: در این مقطع که بخش تولید و صادرات با چالش‌های متعددی دست به گریبان است، تسهیلگری در رویه‌ها و تسریع در پیگیری امور، حداقل تلاش دستگاه‌ها برای کمک به این حوزه خواهد بود.

او بر ضرورت دستیابی به تفاهم در این بحث تاکید کرد و افزود: بخش خصوصی مدعی است اقدامات مشابهی که توسط دستگاه‌ها انجام می‌شود که برای واحد‌های صنعتی زمان‌بر و هزینه‌بر بوده و درخواست فعالان این حوزه نیز کاهش هزینه‌های مذکور است.

رئیس دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی ادامه داد: از طرفی در قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، دستگاه‌های اجرایی مکلف شده اند تا مسیر‌ها را سهل‌تر نمایند و با حذف مقررات زائد به بهبود محیط کسب و کار کمک کنند.

لبافی بیان کرد: موضوع بازگشت ارز نیز گریبانگر بخش‌های مختلف اقتصادی بوده و به یک دغدغه جدی برای فعالان این حوزه بدل شده است. باید در این باب پیشنهادات موثر بخش خصوصی جمع بندی شود و دستگاه متولی نیز همراهی لازم را داشته باشد تا هر دو حوزه از موضوع بازگشت ارز مطمئن و منتفع شوند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.