حریت و آزادگی یکی از ارکان مهم شخصیت خبرنگاری

امام جمعه قزوین گفت: اگر خبرنگاری از حریت و آزادگی بی‌بهره باشد، نمی‌تواند در عرصه خبرنگاری موفق عمل کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان افزود: باید برای حریت و آزادگی حزب گرایی، قوم و قبیله و جناح گرایی را کنار گذاشت.

وی اضافه کرد: در مقابلِ خبرنگارانی که رسالت تبلیغ و انتقال پیام‌های الهی را برعهده و برای آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی دغدغه دارند، کسانی هستند که دغدغه خبر‌های شیطانی دارند و تلاش می‌کنند نشر دهنده بدی‌ها در جامعه باشند و خدا تأکید کرده آن‌ها در دنیا و آخرت کارشان به عذاب کشیده می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: خبرنگار هر چه بصیرت بیشتری داشته باشد، می‌داند که چه زمان و کجا باید خبری را منتشر کند تا صاحب اثر بیشتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی شجاعت و صداقت را از دیگر ویژگی‌های خبرنگار بیان کرد و گفت: جنگ بین افرادی که رسالت‌های الهی را دنبال می‌کنند با کسانی که پیرو فرامین شیاطین هستند، هر روز داغ‌تر می‌شود و شاهدیم جهان به سمتی پیش می‌رود که جنگ‌های نظامی به جنگ رسانه‌ای تبدیل می‌شود و کسانی که رسانه‌های قدرتمند داشته باشند در این جنگ پیروز خواهند شد.

وی تأکید کرد: غدیر و عاشورا با استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ای و انتقال درست پیام به نتیجه رسید و اهداف و آرمان‌های دین در این حوزه‌ها بر زمین نماند و اثرگذار شد.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه تاکید کرد: همه دست به دست هم دهیم تا مفاسد از میان بروند و کاری زمین نماند و بخاطر اینکه خداوند به این کار نمره بالایی می‌دهد برای تحقق آن حریص باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به مسأله کرونا و خطرات ناشی از آن نیز اشاره کرد و از خبرنگاران استان بخاطر تلاش‌هایی که در این عرصه انجام داده‌اند، قدردانی کرد.

وی ادامه داد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تلاش می‌کنیم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، مراسم محرم برگزار تا ضمن برطرف شدن نیاز‌های معنوی مردم، موارد بهداشتی نیز به صورت کامل رعایت شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار