طی پیامی خطاب به فرمانده ارتش لبنان؛

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران آماده کمک به مردم لبنان هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از آمادگی همه جانبه «نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران» برای حضور در عرصه امداد و یاری بخشی به لبنان خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به فرمانده ارتش لبنان  جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان لبنانی در حادثه انفجار بندر بیروت را تسلیت و آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حضور در عرصه امدادرسانی و یاری رساندن به مردم لبنان را اعلام کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ژنرال ژوزف عون فرمانده محترم ارتش کشور دوست، برادر و مقاوم لبنان

مصیبت غمبار جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان عزیز لبنانی در حادثه انفجار در بندر بیروت را به جنابعالی و آحاد ملت و دولت آن کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

این واقعه جانگداز اقتضا می‌کند نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی به اقتضای وظایف دینی و انسانی خود در خدمت و امدادرسانی به مردم قهرمان و مقاوم لبنان که آسیب‌ها و خسارت‌های سنگینی را متحمل شده‌اند به صحنه آمده و با گسیل کمک‌های انسان دوستانه در کاهش درد و رنج ناشی از این مصیبت بزرگ مشارکت و نقش آفرینی کنند.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه «نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران» برای حضور در عرصه امداد و یاری بخشی به لبنان عزیز و سوگوار؛ از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان مظلوم حادثه رحمت و رضوان الهی و برای مجروحین گرانقدر عافیت و شفای عاجل برای داغدیدگان معظم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار