خدمات دهی درمانگاه‌های تامین اجتماعی در شان مردم دزفول نیست

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: خدمات دهی درمانگاه‌های تامین اجتماعی در شان مردم این شهرستان نیست.

حمیدرضا چمن آرا رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شورای شهر یکی از وظایفش نظارت بر ارائه‌ی خدمات بهداشت و درمان به شهروندان است و براساس مطالبات و گزارشات مردمی درمانگاه‌های تامین اجتماعی خصوصا درمانگاه شماره یک در ارائه خدمات به شهروندان کوتاهی می‌کند.

او افزود: چندین دهه از خدمات بالای تامین اجتماعی در سراسر کشور می‌گذرد و شهروندان شهرستان دزفول حق دارند از این ظرفیت مهم باتوجه به هزینه‌های بالای درمان بهره‌مند شوند، ولی ارائه خدمات این درمانگاه در شان مردم دزفول نیست.

 چمن آرا بیان داشت: با توجه به گزارشات مردمی؛ نبود امکانات و نیرو‌های تخصصی در بخش زنان، ارتوپدی، رادیولوژی، دندانپزشکی و تزریقات بیشترین معضلات موجود است و آمبولانس‌های این درمانگاه فاقد راننده می‌باشند و داروخانه آن پاسخ گوی حجم بالای مراجعات را ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول تصریح کرد: رئیس این درمانگاه باید پاسخ گوی مشکلات و کمبود‌های موجود در این مجموعه مهم باشد و نسبت به رفع آن اقدام نماید.

این مقام مسئول گفت: افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی صورت گرفت و تجهیزات این بیمارستان هنوز تکمیل نشده و انتظار می‌رود مسئولان قبل از افتتاح نمادین با تجهیز کامل آن؛ بصورتی که قابل استفاده برای مردم باشد به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.